VACATURE:

PLANNER

MET DE HUIDIGE DRUKTE ZIJN WIJ OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE COLLEGA VOOR DE PERSONEELSPLANNING!

Functieomschrijving
Met de huidige drukte en de noodzaak om een stabiel team neer te zetten zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor de (personeels)planning. Ideaal gezien bestaat het team uit 3 collega’s die samen ervoor zorgen dat alle opdrachtgevers een goed team krijgen om het project mee weg te zetten en tevens dat alle collega’s van de werkvloer goed voorbereid op klus gaan. Wij zijn op zoek naar een fulltime planner.

Wat kun je van ons verwachten in de functie van personeelsplanner:

  • Een super gezellig team om je heen, waardoor je er nooit alleen voor staat;
  • Veel afwisseling, een bore-out zul je bij ons niet krijgen;
  • Genoeg ontwikkelmogelijkheden en ruimte voor eigen inbreng;
  • Je kunt (straks) opscheppen over alle evenementen waar wij aan mee werken in binnen- en buitenland bij vrienden en familie (mag zeker geuit worden op social media);
  • Passend salaris bij je ervaring en kunde;
  • Vrijheid in je werk zolang het resultaat, maar klopt;
  • Veel contacten met collega’s, opdrachtgevers e.d.


Wat ons betreft, neem je het volgende mee in de functie van personeelsplanner:

  • Ervaring met personeel plannen en/of ervaring in de evenementenbranche;
  • Het is een pre wanneer je een SPH of SPW-achtergrond hebt;
  • Snel kunnen schakelen zonder belangrijke zaken te vergeten;
  • Flexibiliteit om te kunnen schakelen, met de diversiteit aan mensen om te gaan en niet boos te worden wanneer we tien minuten voor einde werkdag nog een mooi project binnen krijgen voor de volgende dag;
  • Fijne en creatieve communicatie zowel mondeling als schriftelijk;
  • Het leuk vinden om onderweg te gaan en op locatie te kijken hoe collega’s alles voor elkaar krijgen;
  • Het is een pre als je ervaring hebt met recruitment en dit uiteraard ook leuk vindt;|
  • Woonachtig in de directe omgeving van Apeldoorn.

Je past binnen ons team wanneer een positieve instelling hebt en je hebt een talent voor het denken in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden.

Een stukje dag omschrijving:

In de ochtend heb je even kort overleg met je collega’s over eventuele bijzonderheden en dan is het tijd om de e-mails na te kijken. In de e-mails staan aanvragen voor nieuwe projecten die ingevuld kunnen worden. Het is de bedoeling dat je goed uitvraagt wat de opdrachtgever nodig heeft, zodat je de juiste invulling eraan kunt geven. Dan hebben diverse collega’s van de ‘buitendienst’ geappt met vragen en opmerkingen die beantwoord moeten worden. Door de dag heen ben je bezig met bellen met collega’s en opdrachtgevers en uiteraard de projecten verwerken in het plansysteem. In de middag lunchen we samen en ook tussen de drukte door is het (meestal) gezellig met muziek op de achtergrond. Tussendoor komen sommige collega’s binnenvallen om te delen hoe hun dag is geweest of om bepaalde zaken door te geven. Aan het einde van de dag nog een check of alles klaar is voor de volgende dag, liggen eventuele materialen klaar voor collega’s, heeft iedereen antwoord gekregen op vragen/antwoorden, dan kunnen we de deur op slot doen en maken we buiten vaak nog even een kort praatje voor we naar huis gaan.

Let op; je komt niet in een gespreid bedje terecht, er is werk aan de winkel en er moeten zaken op orde worden gebracht waardoor je direct in het diepe wordt gegooid.

We starten met een tijdelijke arbeidsovereenkomst, maar bij wederzijdse enthousiasme zijn we op zoek naar iemand die zich voor langere tijd aan ons wil binden.

MEER VACATURES

HORECATOPPERS

HEB JE ERVARING IN DE HORECA EN BEN JE HET LIEFST OP VERSCHILLENDE LOCATIES AAN HET WERK?

VERKEERSREGELAAR

EEN CONCERT, EEN FESTIVAL OF EEN ANDER EVENEMENT, WIJ HEBBEN MEERDERE GECERTIFICEERDE VERKEERSREGELAARS BESCHIKBAAR VOOR IEDER PROJECT.

TOURCREW

ALTIJD AL MET GROTE ARTIESTEN MEE WILLEN GAAN OP TOUR?

VRAGEN?

info@qc-eventgroup.nl

TEL. +31 (0)55 534 11 00